Prosimy o komentarze i dziękujemy za odwiedziny :)

środa, 16 listopada 2011

Spełni swoje marzenie z fotozabawą !!!

 Hej :) !!! W ostatni weekend nudząc się siadłem do komputera i szperałem w Internecie nie szukając, czegoś konkretnego. Po jakiejś godzina natknąłem się fotozabawę. Stronę na którą każdy może wrzucać swoje wymarzone fotomontaże. Na tej stronce po rejestracji i zalogowaniu się można tworzyć fotomontaże za pomocą programu online w którym można to różnych gotowych obrazków wkleić swoje zdjęcie. Niektóre zdjęcia połączone z własnym portretem wyglądają bardzo realistycznie. Na stronie głównej strony można wybrać różne kategorie zdjęć . A gdy ktoś zrobi takie własne zdjęcie i im wyśle to jak zostanie ono przyjęte i dodane na stronę osoba ta dostanie obdarowana firmowymi nagrodami. Jedynym minusem korzystania z serwisu fundowanego ze środków unii europejskich w ramach programu narodowa strategia spójności jest to, że za nadesłanie im gotowego fotomontażu trzeba zapłacić wysyłając SMS’a, za którego trzeba zapłacić 3,69 zł.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zajebisty blog i posty !!! Życzę powodzenia i piszcie więcej takich postów !!!!! :)

Hałwa pisze...

Witam, dziękujemy za zaproszenie, super blog :) Pozdrawiamy www.traktmlodych.blogspot.com :))

Anonimowy pisze...

Cześć, obejrzałem wszystkie posty. Bardzo mi się podobają, a zwłaszcza te multimedialne. Czekam na więcej równie ciekawych postów. Pozdrawiam.
Były mieszkaniec Lubania